"S"

Hej
 

Jag gick till fågelskämmsåsen för att möta upp "S" som planerat, men ingen var där när jag kom fram. Jag väntade och väntade men ingen kom, och efter två timmars väntande började jag gå hemåt men vid utgången av åsen fick jag en stor överaskning. Där stog Baby! 
 
Men ven skulle göra såhär? Skada min ponny, kidnappa honom från sjukhuset och sen bara lämna tillbaka honom. Det var för bra för att vara sant! Och precis som jag trodde, när jag kom fram till Vingården med Baby hade jag fått ett brev.
 
"Varsågod
              - S"

 
 
 
 


Vad läskigt! Hur mår Baby? :)

2013-09-13 // 09:29:27

Jätte bra och du jag vill att vi ses i gen snart någon gång!!


PS: du är jätte bra på serier och filmer!!!

Svar: Tack! :D
Britney Moonwood

2013-09-20 // 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback