Valedale sjön

Hej!
 
Red ut till Valedale sjön igår kväll med Baby, vi har inte varit där många gånger utan att tävla men igår så badade vi mest. ^^
Idag har jag inga stora planer, ska eventuellt på ponny dressyr 19:00 och fortsätta köra ponny loppet för att vi ska behålla vår första plats på bäst någonsin listan.
 
 
Funderar på att campa med några tjejer från klubben nästa helg, det var så länge sen jag gjorde det och det blir dubbelt så kul med ponnyer som sällskap. :D
 
 
 


Hej! asså jag typ älskar min starstable blogg mer än min vardags blogg för att du gjorde en sådan fin header! Asså jag har en fråga.. Känner mig as fräck igen ^^ men det är bara att säga till om du inte vill så förstår jag :) Men... Kan du göra en header åt mig till min blogg.se blogg? <3 jag är så himla jätte glad över det! Om du inte skriver din webbsida namn på headern så kan jag länka din blogg i ett inlägg och dela bloggen på min starstable blogg och på min gamla bloggplatsen.se blogg^^ Asså jag är så himla glad men jag vill så gärna ha en blogg.se men samma design och rosa bakgrund som jag har på min starstableblogg.. ^^ kan du ? <3 Hoppas att jag inte är dryg ;)

Svar: Tyvärr kan inte låta någon annan ta cred för något jag gjort därför kommer jag alltid skriva att jag gjort headern. Tyvärr, har för mycket att göra.
Britney Moonwood

2013-09-23 // 18:10:44

Asså jag har en vardags blogg som är en bloggplatsen.se men vill skaffa blogg.se

2013-09-23 // 18:12:45

Ok tack iallafall ^^

2013-09-23 // 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback