Brit dissar

Smörisar aka oviktiga personer som ingen pratar med frivilligt  
Har för mig att jag redan dissat dessa personer men dom är så störande och patetiska att dom förtjänar att vara med en gång till. Jag tror att de flesta varit med om att du loggar in, skriver hej i klubb chatten eller liknande och får kanske 2 svar tillbaka när 30 pers är inne, någon minut senare loggar (t. ex) klubbägaren Gunilla in och då blir det liv i helvete. Sen finns det ju olika level av stupidness, dom största är dom som skriver exakt likadant: 
 
Random: Hej Alice :)
Samma random: Hej Foxy :) 
Samma random: Hej Ellie :) 
*random personen försvinner från chatten men så loggar Gunilla in*
Samma random: Hej Gunnis :) 

Don't u dare komma med en idiotisk kommentar som "Man kanske försöker vara trevlig" Nej! Om man vill va trevlig så är men inte det mot 4 personer, det här handlar om att ingen annars skulle prata med den personen vilket människan är medveten om. Nästa gång jag äger en klubb kommer det här bli det första jag sätter stopp för i chatten, just sayin.
 
 
 
 
 


"dom är så störande och patetiska att dom förtjänar att vara med en gång till" Haha så sant, det där är verkligen superstörande! Man märker ju det så tydligt också
Älskar när du skriver dina åsikter om saker som det här t.ex :)

Svar: Hahah :D
Britney Moonwood

2014-04-28 // 22:02:23

Tru!
Stämmer in sååååå bra på hur det är för mig! Tex: Jag loggar in o skriver hej i klubb chatten. Ingen svarar. Kollar om ngn är inne. Nästan alla är det. Sen loggar typ ngn annan o då är det
1: Hej gmn!!!
2: Har saknat dig! Vi måste göra ngt!
3: Men hej!
4: Tja Em!
Osv. Skönt att ngn fattar hur det är! ;)

Svar: That moment när alla senare skrev hej till mig efter det här inlägget, folk azzå.. xD
Britney Moonwood

2014-04-29 // 09:33:17

Lite sen som inte kommenterar först nu, men har ärligt talat inte kunnat (dont ask me why, fråga mobilen/datorn ist o.o) Håller med dig till 110%! Jag är med i en av Jorviks antagligen kändaste klubbar, och varenda gång jag är inne är det EXAKT så där. Jag är inte den mest utåtriktade personen, varken på SSO eller irl, men om någon skriver hej skriver jag ALLTID hej tillbaka. I den klubben är man alltid extra fjäskig, man har sjukt konstiga och opassande skämt som jag (eller ingen...) egentligen förstår sig på. Der var i sig ett litet sidospår, men watevva - tbx till grejen. Att det blir just såhär tycker jag är hemskt. Varför ska de "ynkliga medlemmarna som ingen bryr sig om" aldrig få ngn jävla uppmärksamhet? Blir så arg! Varför är det de (iaf i klubben jag är med) som är snabb i käften & kommer sexrelaterade skämt som får uppmärksamhet? Fy fan, rent ut sagt. Ursäkta mitt språk, men blir så jäkla pissfärbannad. Usch.

2014-05-12 // 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback