Brit dissar

Att blogga om mobbning 24/7
No just, NO. Ni förstår inte hur trött jag är på att läsa om mobbning på sso bloggar hela tiden! Jag är 100% emot mobbning men, måste ni blogga om att ni är emot det tre gånger om dagen?! Istället för att skriva om hur fel det är så kan du lika gärna skriva "emot mobbning" på din header eller länka till BRIS så slutar du irritera mig åtminståne. 
 
Wannabe's 
Vet inte vad jag ska kalla dom här människorna, allt jag tänkte kalla dom var för "olämpligt" så wannabe's och det är folk som utger sig för att vara andra på bloggar m.m vilket jag råkade ut för när en tjej skrev hatkommentarer med mitt namn. Hur dessa personer tänker vet jag inte, hade en diskution med min vän om att de är sjuka psykopater vilket är den ända möjliga förklaringen till att dom gör det dom gör..
 
Arkiv bild


Anledningen till att vanliga spelare utgör sig för att vara kända spelare har mycket att göra med glappet som vissa kända medvetet skapar mellan sig och sådana som inte har status eller besitter kändisskap.
Att vara känd blir då något icke uppnåbart, ofattbart och näst intill gudomligt (beroende på hur besatt man är av status). Av den anledningen kan en vanlig spelare kommentera och låtsas vara en kändis för att få en glimt hur det är att alltid bli bemött bra.
Bara för att man själv inte kan lista ut någon annans beteende tycker jag det är irrationellt att kalla dem för sjuka psykopater. Hade folk, kända som icke kända faktiskt behandlat vanliga spelare som lika värda dem som är kända inom communityt lika kan jag garantera att problemet i princip inte skulle existera.

Svar: Men det är inte poängen. Jag är knappast känd för det första och varför ska man utge sig för att vara någon annan alls? Speciellt med tanke på att tjejen jag då själv blev utsatt av skrev riktigt grova hatkommentarer på folks bloggar, hade det inte varit för några läsare så hade jag förmodligen aldrig fått reda på det och personerna hade än idag trott att det var jag som mordhotade dom. Det handlar inte om kändisskap utan om sabotage. Och att sedan ljuga om att anledningen till att hon gjorde det var hennes pappas bortgång är det sjukaste
Britney Moonwood

2014-04-13 // 22:19:05

Blev min kommentar avsiktligt raderad eller försvann den pga tekniskt fel? Vill bara veta ifall jag ska posta den igen.

2014-04-13 // 22:23:37

Jahapp, nu kom den fram igen. Problem solved!

2014-04-13 // 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback