Harold i höggården

Om ni kommer ihåg så red jag med Baby till höggården för att träffa hans förra/riktiga ägare som gjorde det ganska tydligt att han vill ha tillbaka sin häst.. Sist vi var på gården så fick jag ett brev hem om att han tänkte anmäla mig för häst-stöld trots att det jag gjorde var att rädda Baby's liv (läs första inlägget på Moonwood) Som tur är så gick han med på att lösa det på ett annat sätt så vi fick lov att rida upp till höggården för att träffa Harold igen.. 
När vi kom fram till gården kändes det som om alla redan visste vem jag är då dom kollade konstigt på mig och Baby.. När vi kom fram till stallet så sprang ett litet barn, säkert 3 år fram till oss och skrek "BABYYY!!!". Jag kollade förvånat på den lilla flickan som kramade Baby, vad jag var ännu mer förvånad över var att Baby verkade veta vem hon är, han var inte så som han är med alla andra barn. 
 
När jag lämnade Baby utanför stallet så började jag gå mot Harolds hus. Till skillnad från mitt förra besök så öppnade han dörren när jag knackade på och såg förvånandsvärt glad ut att se mig! Jag gick in och det första han gjorde var att be om ursäkt, han berättade vad som hänt med G.E.D kontoret, varför han satt upp grinden, lämnade Baby i Dews gård. Tyvärr kan jag inte avslöja något av det här, förr eller senare så kommer ni få reda på allting i vilket falll.. Long story short, så sa han att Baby var min nu dock på ett villkor. Att han får komma och träffa Baby när han vill, det gick jag lätt med på!
 
 
För att fira detta så red jag och Gill ut med Baby & Wilde! 


Vilka korviga ponnysar♥♥♥♥♥

2014-04-16 // 10:43:46

Glömde skriva namn hehe :-)))

2014-04-16 // 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback