Memory making

 
 
Håller just nu på att ta kort med mina hästar, speciellt Baby för fullt! Har nämligen gjort en mapp där jag sparar bilder från högtider, huvuduppdrag och andra speciella event då jag inte gjort det tidigare och blir avis när folk lägger upp minnes-bilder från förra t.ex påsk, tänkte ju aldrig på att spara sånt! :)
 
Påsken måste verkligen vara Baby's högtid, han ser utgullig ut i gult vilket han vet om.. Kort efter att bilden ovan togs så gick jag och pratade med Johanna så Baby fick stå i hagen, när jag kom tillbaka var han försvunnen. Fick panik i början men visste vart jag skulle hitta honom, bland alla små barn som letar påskägg! Han är nämligen van vid att alla barnen vill klappa och ge honom morötter, äpplen, sockerbitar till och med choklad, det sistnämnda satte jag stopp för dock! Herregud, bortskämdare ponny får man leta efter..


Vart har du köpt ditt smink? :D

2014-04-18 // 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback