Oh god..

Det här tänkte jag inte precis blogga om men ni verkar behöva att jag upplyser er lite här.. När jag skriver att vissa personer är sjuk psykopater så som det förra inlägget eller något liknanade är det bara för att provocera er.. Vilka dagar tror ni jag har högst statestik? Jo oftast "Brit dissar" dagarna eller när jag provocerat på ett annat sätt. 
 
Jag vill skriva inlägg som skapar diskution och gör folk "arga", inte bara dagens ridpass och sånt. Ända anledningen till att jag vill provocera är för att ni gör det ganska tydligen att det är sånt ni gillar att läsa om, och försök inte förneka det jag har en statestik som stämmer in med det jag säger. Tro mig, jag vet hur man håller en rumsren-ton men jag väljer att uttrycka mig som jag gör. 
 
 
 
 


Det där var ganska smart skrivet c;

2014-04-15 // 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback