Rainbow Dragons

Sen jag lämnade Shady Pearls så har jag inte hittat en ända bra klubb tills jag blev inbjuden till Rainbow Dragons! Har precis gått med när jag skriver det här inlägget men har bara hört positiva saker om klubben och tror att jag kommer stanna ett bra tag! 
 
 
Annars så har uppdateringen varit dålig för att jag inte haft tid för ss.
 
 
 
 


Vad roligt! Välkommen till RD! Hoppas att du kommer trivas. Mvh, Karin

Svar: Tack ❤️
Britney Moonwood

2014-04-24 // 10:26:16

hoppas du kommer trivas brit c:

Svar: Taack
Britney Moonwood

2014-04-26 // 14:50:17

Meeeen välkommen hörru :D Vi har letat efter nån som är bra på att mjölka kor :D

Svar: Heter ju inte "moo"nwood utan anledning :
;)
Britney Moonwood

2014-04-27 // 10:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback