Starstable 2?!

Ni alla har nog sett bilden som Starstable igår la upp på hemsidan.. 
 
Tjuvkik!
 
Här länge väntat på ett "täcken" för att kunna bekräfta att Starstable håller på med något stort, vilket förklarar varför alla uppdateringar på den senaste tiden har varit lika och kassa! 
 
Nova bloggade om något starstable 2 vilket jag trodde var ett skämt men ärligt talat vet jag inte nu. (Kan ha missförstått allting nu) 
Jag vet inte vad som pågår egentligen, Alicia Online läggs ner, Riding High ska tydligen öppnas snart (?) och nu får vi se dessa bilder, det ser ut som en blandning av alla tre spel eller något.


när kommer vinnarna till tävlingen?

Svar: Lite senare ikväll :)
Britney Moonwood

2014-04-10 // 14:29:39

Det han hade lagt upp är Tera Online, inte ngt starstable 2 ;) Han skojjade och gav upp genom att jag dampade med kommentarer om att det inte var det, haha xD

Svar: Hahah tack för att du sa till! xD
Britney Moonwood

2014-04-10 // 14:59:50

Jag kommer sakna sso om det kommer en 2:a men jag tror bara att det är en uptatering typ men vad vet jag.......

2014-04-11 // 07:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback