Det här med att låtsas vara någon annan

Jo nu har jag ju sett att en viss person (tänker inte nämna hennes namn även fast jag tycker att hon förtjänar att bli uthängd) kommenterar under mitt namn på andras bloggar, vilket inte är okej någonstans!
 
Det finns straff för folk som utger sig för att vara någon annan och tro mig, jag har anmält folk som försökt förstöra för mig tidigare och jag kommer att göra det igen om du inte genast slutar. ^^

Hur vet jag att det är den personen? Jo, via IP adressen och det hjälper inte att skylla på "min dryga kompis som låtsas vara snäll :(", bevis är bevis och jag tror inte ett dugg på vad du säger. Det roliga är att tjejen låtsades vara jag i kommentarerna PÅ MIN EGEN BLOGG, hur fan tänker man då?!
 
 Detta är alltså INTE jag. 
 
Och det här med att skylla ifrån sig funkar inte. Du låtsades vara Alice och många andra också så även om det nu var din kompis vilket det inte var så måste du ha varit med på det då den första kommentaren (som jag sett) kom 2:a februari och den senaste 18:e, alltså igår.
 
UPDATE: Om du får någon hat-kommentar på din blogg under mitt namn var vänlig o mejla mig. :)
 
Om någon någonsin får för sig att låtsas vara jag en gång till kommer jag lära personen en läxa den aldrig kommer glömma, och jag är seriös. :)
Och ni behöver inte heller själva gå och söka upp personen som valde att hänga ut sig själv.
 
 


Det stod på min blogg att du hade kommenterat "Din blogg är ful och du borde dö" Men jag tror inte att de va du, du skulle aldrig göra så va?:) (Jag raderade kommentaren)

Svar: Va?! Nej det var inte jag, min IP adress är 85.225.31.146
Britney Moonwood

2014-02-20 // 16:23:53

Visste väll att det inte var du som skrev det! Du är inte ngn sådan idiotisk person!! Den som gör detta mot Britney, SLUTA GENAST!!!! Behandla INTE folk på det sättet!!! Andra folk tror då att Britney har skrivit det så SLUTA!!!!!!!

2014-02-20 // 20:35:28

SLUTA DET VAR JU INTE JAG SÅ SLUTA MED DETTA JAG FÖRLÅTER DIG OCH ALLA ANDRA MEN ÄVEN FAST DET INTE VAR JAG SÅ SLUTA JAG VET ATT HON GJORT FEL O JAG E SUR PÅ HENNE MEN JAG TÄNKER INTE FÅ EN MASSA HAT SÅ FÖRLÅT VI SÄGER VÄLL DET ? JAG ORKAR INTE MED DETTA MER MIN KOMPIS VAR DET FATTAR NI? IDA SILVERROCK VET OM DET NU! OCH JAG SÄGER VÄL FÖRLÅT ÄVEN FAST DET INTE VAR JAG OK HON LÅNADE MIN DATOR OCH SÅ! OCH JAG SÄGER VÄL OK FÖRLÅT ÅT ER JAG GILLAR INTE ATT VARA DUM OCH VRF SKULLE DET VARA JAG? SNÄLLA HERRE GUD JAG FÅR SÅ HIMLA STRESS NU VI HAR HAFT DÖDSFALL I FAMILJEN O SÅ OCH OM NI INTE TROR PÅ MIG SÅ KAN NI JU KOLLA I TIDNINGEN EFTER EN MAN PÅ 43 ÅR SOM DÖTT OK? SÅ SLUTA FÖRLÅT FÖR ALLRA SISTA GÅNGEN! Jag gillar inte att behöva säga detta men jag var tvungen för att nu har jag fått en massa hat på mig det är en tjej från strastable hon heter Fanni Sweetforce sök på det på starstable om ni inte tror att hon finns! :C Hon är inte så snäll som hon gjort och jag är inte vän med henne mer så nu hoppas jag att ni kan förlåta . För jag orkar bokstavligen inte med detta längre.

Svar: Jag sa aldrig att det var du men nu avslöja du dig själv genom att känna dig uthängd, om det inte var du som skrev kommentarerna så hade inte du behövt försvara dig. Och jag skiter ärligt talat i hur du har det irl, du vet ingenting om mig som dessutom inte heller mår mycket bättre. Nu får du ta och ge dig.
Britney Moonwood

2014-02-21 // 15:26:21

Jag vet att alla ändå kommer skriva: Åååå, jag tror inte på dig bajsunge och sånt. MEN JAG TÄNKER INTE, bry mig för om det inte var jag så var det inte och just det. Så snälla jag låter ingen ta min dator igen ni tror FORTFARANDE INTE PÅ MIG NU. Jag vet det men JAG TALAR SANNINGEN NU JU! Snälla tro mig jag vet att ni inte kommer det men jag takar i alla fall saningen! Så snälla gör inget dumt mot mig. Jag orkar inte med det. Och det var Fanni punkt slut hoppas ni läser detta! :'(

Svar: Du och Fanni kan inte ha samma IP adress, sluta ljug FÖR FAN
Britney Moonwood

2014-02-21 // 15:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback