Flyttat till Firgrove

Under en längre tid planerade jag att flytta tillbaka till Vingården, dock var det inget bestämt förän för några dagar. Jag har fått min lilla stuga på paddockön såld och packat mina saker. Tanken var att flytta in i herrgården där jag bodde med Baronessan men så blev det inte..
 
Jag red upp till Firgrove för att träffa Clair. Den lilla byn har alltid varit en av mina favorit platser på Jorvik, det är alltid så lugnt & stilla där, något som jag verkligen behöver. Clair berätta att ett av husen är till salu då ägaren flyttat till Jarlaheim, tvekade en stund men bestämde mig för att köpa det huset.
 
 
Huset är inte så stort, vilket är bra i det här fallet, jag bor ju själv och trots att jag bott själv ett tag nu så är jag inte van vid det. Ångrar inte köpet, älskar Firgrove. Nu kommer jag kunna träna mycket terräng, ha skog nära och bergsklättra så mycket jag vill! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback