Hur jag träffa några vänner

Inlägget är inspirerat av Alli, klicka HÄR för att komma till hennes blogg ♥
 
Wilma Snowfield:
Wilma är en av mina första vänner på sso om man inte räknar med Glors. Hon var det första medlemmen i min och Glorias klubb "Cool Cats". Vi var bästa vänner en ganska lång tid men bråkade sådär varannan timme hahah!
 
Alicia Starnight:
Kommer ihåg att Wilma Snowfield sa åt mig att följa med till Vingården där Alicia och några andra stod, Wilma sa åt Alli att bjuda in mig till hennes klubb "Jorvik Riders" vilket hon gjorde och sen dess (Ca Jan 2012) har jag hållit kontakt med den lilla muppen!
 
Gillian Bluestar:
Jag träffa Gill i Allis klubb om jag minns rätt. Vi pratade aldrig, trodde hon hette Gillan btw HAHA, men på den tiden (Januari-feb 2012) så brukade jag vakna 06:00 för att hinna spela starstable innan skolan vilket Gill också gjorde och då började vi prata. Hon är än idag än av mina närmaste vänner.
 
April Starwood & Izabella Bluefield:
Vi var ganska bra vänner ett tag och jag var med i de flesta av deras klubbar efter att Jorvik Riders upplöstes, bland annat Golden fighters, åh det var tider..
 
Bella Mcdawn:
Bells lärde jag känna via GF om jag minns rätt där jag hade startat "Chihuahua agenterna" så vi sprang runt och gick på uppdrag för att stoppa Mr Kembell, vi hade vårat Högkvarter i FG hahah!
 
Sophia Riverfall:
Jag träffade Soppan första dagen jag gick med i April och Izas klubb, Golden Wings (tror jag). Det var ganska sent och Soppan var också ny i klubben så vi red ut och pratade sen fick jag för mig att hålla i en utställning mitt på natten! xD
 
Courtney Starwood:
Jag och Court har känt varandra i snart 9 år och borde inte nämna henne här men på tiden när Court var på ss hamnade jag och hon ofta i trubbel, vi kunde inte låta bli att bryta mot reglerna haha!
 
Finns många fler personer värda att nämnas men om jag skriver mer nu så kommer jag inte kunna sluta! ♥
 
 
 
 
 
 


Jag har varit med i Gillian Bluestars klubb Bad Ponies! :D

Svar: Haha ok
Britney Moonwood

2014-02-23 // 10:08:54

Haha Brit visste inte du också varit med i Cool Cats xD

Svar: Inte den som Rebecca och dom skapade utan min och glorias klubb som vi hade i 2011 :)
Britney Moonwood

2014-02-24 // 20:11:16

OMG remember dat time hahha X'D Så härligt asså. Så jävla synd att de tog bort den buggen i FG :C Saknar dig Brittykitty :*

Svar: HAH aa jag mejlade supporten om att jag ville ha tbx buggen pga personliga själ då GAHAHA miss u 2 ❤️
Britney Moonwood

2014-03-04 // 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback