Tillbaka?

EM fanns inte äns i 24 timmar..
 
Jag pratade med EMs blivande ponnylag ledare när jag får ett mejl av Amanda Lightfield där det står att WR är återskapat under namnet Shady Pearls och att jag är välkommen tillbaka! Självklart blev jag överlycklig men allt jag kunde tänka på var vad jag ska hitta på med EM nu.
 
Jag sa att jag skulle höra av mig ikväll men så bestämde jag mig för att upplösa EM och komma hem igen, ångrar inte mitt beslut! ♥
 
 
 UPDATE: Kanske, men bara kanske återskapar EM på Lördag så ni kan fortfarande mejla om ni vill gå med!
 


Va kul att du börjat blogga igen :) Gillar dina inlägg och bilder (:

2014-02-18 // 16:59:27

Har du kommenterat min blogg?

Svar: Nej jag såg precis kommentaren! Det var INTE jag, kan du ge mig personens IP adress?
Britney Moonwood

2014-02-18 // 19:50:32

IP: 81.232.10.248

Svar: Det är Holly Darkgren, IGEN -.-
Britney Moonwood

2014-02-18 // 20:13:45

Hej fina Britney! Får man göra en liten affisch i min planerande magazin? Ni ger tips att skriva och det gör mig pirrig och jag vill säkerhets fråga... får man tillåtelse att göra det för dig? :) Hälsningar!

Svar: Javisst! ^^
Britney Moonwood

2014-02-18 // 20:17:00

OMG! HON E MIN VÄN O: KOLLA PÅ DOM ANDRA KOMMENTARERNA DET ÄR OCKSÅ HON (dom elaka)

2014-02-18 // 20:31:34

Va sjutton det är inte jag som har skrivit andras namn! :( Det är min dumma kompis!! Hon lånade min dator igår! Hon är dum men hon låssas vara snäll! :C

Svar: Ljug inte, du låtsades vara jag på min egen blogg för en vecka sen. Spelar ingen roll vad du säger, jag har din IP adress och tro mig, du kommer ångra det om du låtsas vara jag eller någon annan en gång till.
Britney Moonwood

2014-02-19 // 10:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback