Kollat till Fire

Sen jag flyttade till Firgrove så har jag ju långt till Fire och hans flock men bestämde att jag måste ta mig ut dit och hälsa på Fire för att kolla om hans rygg blir bättre.
 
När jag kom till hedarna såg jag inte något så fick gå en riktigt lång bit innan jag fick syn på flocken som alla sprang iväg när jag närmade mig, alla förutom Fire. Han såg inte ut att ha ont i ryggen alls, vilket är jätte bra då det betyder att jag kan ta med honom hem snart!
 
 
Fire var vild som föl men efter att hans mor försvann utan honom fick Susan, Fire's gamla ägare tämja och träna honom till den fantastiska hästen han är idag men när Susan åkte till Hillcrest lämnade hon Fire hos Thomas och resten av historien kan ni nog. ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback