Kvällspass

Stallets senaste tillskott Middy är nu mera hästen jag lägger mest tid på för att hon är den mest uppmärksamhets-behövande hästen jag har just nu.
 
Jag köpte Middy för att utbilda henne till att bli en dressyr/utställnings häst så som hennes båda föräldrar som också båda är kända utställnings hästar, med rätt träning så tror jag att hon kan bli så som hennes föräldrar, till och med bättre och när jag lyckats med det så kommer jag satsa mer på dressyren själv igen.
 
 
Idag tog jag iallafall med henne till Vingårdens paddock, där vi aldrig ridit förr. Hennes steg var som vanligt fantastiska men hon var också som vanligt stel och försökta ett antal gånger galoppera iväg, hon lyckades inte med det som tur är haha! Middy är nog mitt bästa köp hitills måste jag säga.
 


Gud, va fin hon är! :D

2014-02-18 // 22:33:20

Naww, vad fin hon är! :) Jag har också en sådan häst fast min heter Silverprincess "Sillen" :)

2014-02-19 // 11:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback