Nya häststylister m.m

Jag blev nöjd med dagens uppdatering, hästarna var jätte fina och äntligen har "hästsalongerna" blivit upp-piffade vilket behövdes! Samt att araberna nu kan ha ännu en frisyr.
 
Det är stor skillnad på hur häststylisterna ser ut nu och hur det har sett ut innan, och jag tycker att det är bra att starstable-teamet förbättrar saker dock så tycker jag att dom satsar på helt fel saker. Istället för att t. ex fixa att man inte längre råkar köpa fel häst så väljer dom att lägga dit på detta.. ^^
 
Den nya frisyren till araberna är jätte fin dock inget jag tycker passar min lilla Middy så hon kommer inte stylas om, på ett tag iaf! 
 
 
 


dom är finna men Middy passar sådär oxo :) men jag har en fråggga vilken level e hon på?????

Svar: 14 ^^
Britney Moonwood

2014-02-20 // 14:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback