Powerwalk & jogging med klubben

Idag höll Manda i en powerwalk & jogging aktivitet, vilket verkligen behövdes!
 
Vi skulle mötas vid den östa porten till Jarlaheim med springkläder på, smart nog som jag är satt jag på mig en långärmad jacka vilket var dumt med tanke på hur varmt det var ute.
Vi skulle powerwalka till Gröndal och sedan jogga till de bortglömda herdarna och tillbaka till östa porten men vi bestämde att vi skulle tävla tillbaka!
 
Jag var först i början men ramlade och fick springa ikapp de andra, kom ikapp dem utanför Gröndal och hamnade i täten igen men vann gjorde Nellie. ^^
 
 


Haha, ser att det behövdes :D Ni springer fortare än mig hehe xD Jag ee lat på att springa där

Svar: Varför är du anonym Holly? Jag ser din IP adress sluta försöka
Britney Moonwood

2014-02-21 // 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback