Svar till frågestunden!

Annie Bluestar:
1. Hur många hästar har du? 5 ^^
2. Vad är din favoritmat? Ceasarsallad
3. Hur mår du? 8D Bra bra!
4. Kan du rita en häst? Aa det kan jag
5. Hatar du skolan? xD Självklart! x'D
6. är min bloggdesign fin? ;) Jadå
7. När skapade du din blogg? Augusti 2013
8. Vilket är ditt favvo djur? Husky's
9. Har du en egen häst irl?
 
Lovisa Underlee:
Vem är din idol? Adriana Lima
Är du ngn pojkvän?
är du gift i ss? Ja, med Gillian Bluestar
Hur många år är du? 13½
Kan du göra en länk till mig snälla ^.^? Haha nä tyvärr ♥

Alicia Starnight: 
Har du trosor till din iphone? :D Nä min mobil är en sån slampa :( 
 
Melissza ponyheart:
Har du något ansvar i irl? Hur menar du med ansvar? :/
Har du en youtube kanal? Japp
Har du någon gång haft ett gratis videoredigera program? Aa
Har du en häst i irl?
Är du snäll mot folk som du inte vet som blir illabehandlade? Ärligt talat, så beror det på om jag gillar personen eller inte. Alla människor blir på någon sätt illabehandlade och jag tror inte på särbehandling men jag är inte taskig mot folk heller.
Är du en god vän? Det beror på.
 
Ida Silverrock:
1. Skulle vi kunna lära känna varann? Du värkar vara en go tjej :) Venne
2. I vilken program redigerar du dina bilder? Gimp och Picmonkey
3. Varför är du så bra på att blogga? x) Haha naw tack
4. När började du spela SSO? December 2011
5. Vad heter du irl? Donna
 
 
Anonym:
Var har du köpt din smink? :o Silvergladebyn men jag redigerar mitt smink på alla bilder.
 
LIVI FLUFF <3:
Sammlar du på nåt?
 
Donna Weststone:
1 Hur gammal är du 13½

2 har du non egen Häst Nope

3 har du not djur
 
Jennifer Mountainnose:
1. Hur gammal är du? 13½
2. Hur hittade du till SSO? Min kompis irl började spela det så jag blev nyfiken på vad starstable var :)
3. Har du någon på IGGA - listan? Ja många, hahah
4. Vad är en bra vän? Det beror på >:D
5. Vad är en aktiv klubb? En klubb med en aktiv chatt, aktiviteter några gånger i veckan osv.
6. Bästa klubben enligt dig? Shady pearls (!!)
7. Varför döpte du dig till Britney Moonwod? Namnet Britney har jag alltid gillat och Moonwood var slumpat.
8. Vad heter du IRL? Donna
9. Favorit mat? Ceasarsallad
10. Vilket landskap bor du i? Stockholmslän (tror jag HAHA) 
 
Tack för alla frågor! ^^
 
 
 


Vad bra kommenatrer allihopa :) <3 Hehe

2014-02-21 // 16:49:23

Glömde skriva mitt namn xD

2014-02-21 // 16:49:43

Stockholmslän xD Unga dam :D

Svar: Vart bort vi då? :( HAHAH
Britney Moonwood

2014-02-21 // 19:51:09

Min hund IRL heter Donna owo xDD

Svar: Fucking awesome namn din hund har då
Britney Moonwood

2014-02-21 // 20:46:40

stockholm ligger i Uppland och Södermanland
(ena halvan i uppland och andra i södermanland)

2014-03-10 // 17:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback