Åh Alli...

Heej

Var med Alli (Alicia Starnight) dom senaste timmarna. Lurade henne till gröndal genom att säga att jag såg Lisa i Gröndal, Självklart trodde hon inte på mig då jag ljugit om det 100 gånger men hon kom ändå. När vi stog i Gröndal kommer Frida, Wilma och Arvella från Sneaky Dragons och jaa... har kul med oss..
 
 
Efter ett tag kutade vi iväg till ett ställe utanför Gröndal där vi hoppade runt tills jag sa att vi ska leka lejonkunden och att jag är apan.. "Gud vad kul om du satt fast och jag skrek "ALICIA STARNIGHT HAR FÄN TRÄFF I GRÖNDAL" sa jag precis innan jag ramlade och satt fast. Då var det bara att skrika att Alli har fän träff då jag inte kom ut.
 
Jag trodde att folk fatta att jag skämta men folk kom då Alli som "inte ville" gav ut KORDINATERNA och sa vart vi är HAHA! Ja det slutade med att folk (ink Frida, Wilma och Arvella) kom för att ta kort med oss och för autografer. xD 
 
 
Till slut körde vi "Stalka Britney" och alla fans förlora så träffen var över. :)
 
Alicia Pandapaw's autograf:
 
 
 
 


Brit,haha fin auto,asså ditt namn! xD Homemade? xDD

Haha,aja ses på skype nån dah? ;o

Svar: Haha always, keeping it real! xD
Aa det gör vi!
Britney Moonwood

2014-01-11 // 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback