Ännu en fanträff

Denna gången för Panda (Amanda Lightfield♥)

Vi i Water Roses bestämde oss för att hålla i en fanträff för Manda i jorvikstallets arena och fick agera livvakter! Snacka om att det spårade ur, tur att man är van vid stressiga situationer måste jag säga, hahaha...
 
Folk kom iallfall och jag kom på regeln att man måste stå en meter från Manda, vilket de flesta fullständigt sket i men till slut fick vi (Jag, Jen, Manda S och Ellie) ta på hårdhandskarna och mordhota alla! Nä jag skoja, det gjorde vi inte utan vi sa åt dem att stå på en rad.. (även fast jag övervägde mordhot..)
 
 
Sedan körde vi underhökens vingar kom. Fick förklara hur man kör för alla dock är jag ju inte den bästa på att förklara saker så det var ett par som fortfarande inte riktigt fattade, hehe.
 
Hade jätte kul, även fast jag inte kunde vara med så länge! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback