Brit dissar & hissar

Global chatten
Det sämsta som hänt på starstable måste jag säga. Visst det fanns äckliga omogna personer i den goda gamla stallchatten också men jag hatar global så obeskrivligt mycket.
 
Klubb köer
Har tänkt mycket på detta. En klubb kan ju max vara 50 personer men när man har en klubbkö med mer än 300 (sa bara något nu) pers så kan man väll fan lika gärna kicka alla medlemmarna en gång i månaden och ta in alla i kön, kanske överdrev lite nu men jag gillar inte köer, det är därför jag inte gillar ica ska ni veta.
 
Anonyma hatkommentarer
Fick ett anonym hat/kretik kommentar av en tjej på mitt Riding High inlägg. Vill säga att ni är ALDRIG anonyma och den tjejen som tidigare skrivit hat kommentarer undra varför "starstable bloggare" hatar anonyma. Ja svaret är enkelt, ingen är anonym och jag själv tål inte folk som inte kan stå för sin åsik..
Ärligt talat så är jag på jätte dåligt humör och har inget att hissa för tillfället. xD


MEN HAHAHAHAHAHAHAH SURKÄRRING :*

Svar: Tyst med dig din apa!!
Britney Moonwood

2014-01-31 // 16:33:38

kommer från rätt käft <3

Svar: JA
Britney Moonwood

2014-01-31 // 16:40:06

Och när blev jag en häst btw!! Min länk till bloggen står under hästarna HAHA :( skicka mig nt till gustavs plzzz

Svar: Försöker fixa det men det funkar inte :( Vaa
Britney Moonwood

2014-01-31 // 16:57:40

Skicka mig inte så jag blir gustavskorv pls haha <3

Svar: Jo
Britney Moonwood

2014-01-31 // 17:33:48

Det var väl inte jag som fick dig på dåligt humör?jag bara undrade när din serie kom ut

Svar: tha f? Tror du att jag skulle vara på dåligt humör i en dag för att du fråga när min serie kommer ut?
Britney Moonwood

2014-01-31 // 18:47:56

jag håller helt med om det här med global, man saknar den gamla goda tiden då vi hade stallchatten :*

2014-01-31 // 19:51:31

Hatar när folk är anonym... man vet ju inte vem det är som kommenterar .-.

2014-02-09 // 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback