Byta server

Har länge velat ha en fresh-start på Starstable och förr var ett nytt konto det ända sättet att få det, men nu har jag möjlighet att få starta om utan att förlora allting jag jobbat på i 2 år, jag kan byta server.
 
Pratade om detta med en av mina äldsta vänner på sso som också funderat på att byta tidigare idag och kom fram till slutsatsen att jag verkligen inte vill lämna Water Roses men jag fick höra att den andra svenska servern är lugnare och liknar Starstable 2011/2012, det saknar jag otroligt mycket! Dessutom blev jag lite ledsen över att bara en person reagerade över att jag ska byta server och ingen gjorde det i klubben, varför stanna kvar då?
 
Jag kanske byter tillbaka en dag men behöver verkligen en ny start.
 
Detta kan påvärka min serie Bethany som tyvärr blivit försenad då jag och de personerna som hjälper mig inte kommer vara på samma server. Bethany lär dyka upp på Söndag så håll utkik!


Hej:)
Jag tycker så synd om dig som får se så dumma kommentarer och jag vill bara säga att jag står vid din sida.Jag tycker att du är en fantastiskt person..om du känner dig nere så får du gärna kontakta mig så gör vi nåt kul som att ta en ridtur eller fika eller nåt annat.
Jag vill bara att du inte ska vara ledsen.Jag har ett konto på den andra servern så om du byter så kan vi ses på den andra.Kom ihåg att det finns RIKTIGA vänner som hjälper dig och stödjer dig.Jag försöker att vara en av dem.
Kram Simone L

2014-01-03 // 22:41:29

Hej!

Hur byter man server :o jag är också jätte trött på denna server :/ Asså utan att bli av med allt man kämpat med så länge! Alla uppdrag, kläder och jag är även sr

Svar: Man mejlar supporten och säger att man vill bli förflyttad till den andra svenska servern :)
Britney Moonwood

2014-01-04 // 14:29:27

Vad händer om man byter server?..:/

2014-04-07 // 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback