Fire's tillfälliga nya familj

Hej

Efter Fire's olycka med idioten till skötare trodde vi att hans rygg skulle bli bättre av muskelbyggning, det var iallafall det vetrenären sa. Dock är det svårt för mig att rida honom i flera timmar varje dag, har ju fyra andra hästar att se efter!
Jag berättade detta för Herman som föreslog att jag låter Fire bo ute vildmarken med en liten flock. Det första jag tänkte var nej, verkligen inte men sen var det bara att inse fakta, det här är det bästa för Fire.
 
 Tack för hjälpen Kitti Starnight, Katja Flowerstar, Alva Moonfall och Andrea Blueborn! 

Hur länge Fire kommer att bo med dom andra hästarna vet jag inte, tills hans rygg blir bättre antar jag! Får kolla till honom då & då.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback