Mina tankar kring: Gamla hillcrest

Angående förra inlägget så tror jag att det blev en hel del missförstånd. Jag klandrar inte själva Starstable utan människorna som förstör den på olika sätt, kommer inte att sluta men KANSKE och endast kanske byta server.

Några månader innan Skördebygden öppnades råkade Starstable-teamet klanta till det lite för sig själva då man kunde se namnet på alla stället i Skördebygden på kartan. Vi fick se namn på minst tre olika stall och många olika ställen! Det som fick min uppmärksamhet var Gamla Hillcrest.
 
 
"Byn Hillcrest var uppbyggd på toppen av ett berg och bestod av ett fåtal vita hus vända mot varandra. Camilla Turnstone drev sin forskning om olika grässorter i sitt hus intill stallet
Spelaren hör av Mr Kemball att byn är förstöd. Den ska ha blivit förstörd under ett av G.E.D:s projekt." 
 
Text från Starstable wikin.
  
När vi först möter Borgmästaren Jack Goldpurs i Jarlaheim för första gången får vi reda på att han verkligen inte gillar hans jobb. Evelyn Goldpurs som var borgmästare försvann mystiskt och vi vet att G.E.D har något med detta att göra. Vi vet också att G.E.D har förstört byn Hillcrest, men varför fanns byn då med på kartan?

Min teori är att vi kommer att få ta oss till Södra Skördebygden där Hillcrest är och hitta Evelyn! Är inte alls säker men efter allt jag läst för hört tror jag starkt på att det är så.
 
http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20130302214804/starstableonline/images/thumb/9/9f/Hillcrest.png/270px-Hillcrest.png
Bild från Wikin
 
Den här bilden är från PC spelet Starstable. Tycker att byn liknar Valedale men är nästan 110% säker på att
Hillcrest inte kommer se ut så nu.
 
Har ni tankar runt detta?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback