Reuniun

"Bethany" kommer att bli väldigt mycket försenad, serien är mer eller mindre förstörd nu när snön är borta så jag har startat upp ett nytt serie projekt nämligen "Jorvik Riding Academy and the secret Coven" Inspelningen av avsnitt 1 och introt är redan klart så serien lär dyka upp snart!
_______________________________________________________________________________________________
 
Red runt och hade tråkigt kort efter inspelningen när jag bestämmer mig för att kolla min brevlåda. Såg att jag fått ett mejl av Wilma Snowfield, en av mina första vänner på Jorvik. Hon och Jaquelin Goldbell, (ännu en gammal vän) ska hålla i en reuniun för alla f.d medlemmar April & Izas gamla klubb Golden Fighters. GF är en av dem bästa klubbarna jag någonsin varit med i, minnerna från GF går aldrig att glömma ♥
 
Det mejlet gjorde min dag, trots att jag har kontakt med dem flesta från GF så är det inte samma sak! Tanken att få träffa alla igen gör mig riktigt glad och jag längtar verkligen till den lilla reuniunen.
 
Alla bilder signerade med "Britney Moonwood" är det jag som har tagit! :)
 
 Jag är den rödhåriga med lila kjol som ni ser, detta var på "kul utan häst" eventet om jag minns rätt, en av mina finaste minnen. 
 
 Det här var i slutet av "kul utan häst eventet", nästan alla hade ridit hemåt och vi var dem ända kvar. 
 
 Ja här ser vi att jag färgade håret och klippte mig! Denna bild togs samma dag som Café Pinta öppnades för att fira Donna Summers. Jag var DJ i stort sätt varje dag då discot alltid var öppet på den tiden! 
 
 Denna bild är tagen av Iza. Att bergsklättra var något vi ofta gjorde, vi höll detta berg "hemligt" men tiden gick och nu vet i stort sätt alla vart och hur man kommer upp på berget. 

Detta har kanske inget med GF att göra men denna SSO trailern gjorde Iza för ca ett år sedan. Jag var med på den, i'm everywhere. :)) 
 


Jag vill gärna vara med i din nya serie;)

2014-01-19 // 12:23:15

Ååååååhhhh, gamla goda tider <3 *-*

2014-01-23 // 18:45:20

Använde du Windows Live Movie Maker? I så fall, hur fick du musiken xD

2014-01-27 // 20:04:23

Använde hon Windows Live Movie Maker? I så fall, hur fick hon musiken? Om du vet det xD

2014-01-27 // 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback