Riding High

Har sett att många bloggare skrivit om det nya o-lanserade MMORPG spelet Riding High
 
Folk har skrivit att Riding High kan bli en möjlig konkurrent till Starstable, dock tvivlar jag mycket starkt på det då spelet ser ut att vara rent ut sagt skit dåligt. Skaparna håller på med två versioner, en i 2D och en i 3D vilket måste kosta jätte mycket då dem ber oss donera pengar till dom.. Haha!
 
Man befinner sig så som på Starstable på en Ö, en Ö som ser ut som ett ställe man skulle kunna spela in Hunger Games på som Stephanie Snowhall sa!
 
 
Jag tror inte att spelet kommer se ut som det gör på bilderna, som den här till exempel. Den ser för redigerad ut och om man kollar på bilderna som Riding High har lagt ut på sin Hunger Games ö på Facebook ser det också väldigt redigerat ut.
 
Men om Riding High faktist är bra så tror jag att Starstable kommer förlora många spelare då Riding High iallafall säger att dem kommer ha många funktioner som vi vill ha men inte får av Starstable.. Känns bara som att dom utlovar mycket, för mycket. Skaparna måste ha varit high när dom utlova allting!
 
 


när är det speler ska komma?

2014-01-03 // 22:16:45

Jag tycker faktiskt inte att spelet ser ut som en Hungergames ö, för om man kollar i Catching fire, kanske finns det likheter, men dock tycker jag att det inte alls liknar ön i hungergames c:

Svar: Men kära nån har du lärt dig att läsa mellan rader? Jag sa inte att det ser ut exakt som det gjorde i Hunger Games, varför är du anonym förresten? c:
Britney Moonwood

2014-01-04 // 20:10:37

Jodå, det har jag och det såg jag, men jag påpekade det bara c:
Och dock så glömde jag nog skriva namn c:

Svar: Glömde ja, pfft.
Britney Moonwood

2014-01-04 // 20:17:50

har aldrig hört talas om det

2014-01-05 // 00:04:29

Det var väldigt oförskämt att vara otrevlig mot sina läsare. alla har rätt till att säga sin åsikt, även om de vill vara anonyma. Så varför är alla Starstable bloggare emot att få kommentarer med kritik och speciellt sånna som är anonyma?

Svar: Åh gud det här var den löjligaste kommentaren jag läst på länge. För det första har jag och Brit rett ut det där och anledningen till att "Starstable bloggare" är emot att få kritiska kommentarer av anonyma är för att INGEN gillar fega p12:or. speciellt inte sånna som dig Ebba Nightdawn. Kom ihåg att du ALDRIG är anonym, pinsam du är..
Britney Moonwood

2014-01-12 // 12:26:12

Det är bra grafik, dem tänker nog inte på det... Detta spel kommer nog bara funka för dem som har super dator....

Svar: Precis
Britney Moonwood

2014-01-15 // 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback