Skolan..

Idag började jag skolan igen efter det för korta jullovet..

Lovet gick för fort, så är det bara och jag känner mig verkligen inte reda för skolan än men vad kan man göra? Det är bara att bita ihop och hålla ut i ca 5 månader då det är sommarlov..
 
Jag drog till cafét i Valedale och beställde en munk & en vaniljmilkshake medan jag bara satt själv och tänkte på vad som hänt under dagen, saker som när jag fick utbrott på franska lektionen tack vare en idiot i min såkallade "klass".
 
 
Borde egentligen börja rida hemåt nu då det är en låång väg hem till Jorvikstallet men ska gå iväg till Elizabeth och hämta upp en ny sadel till Fire, då han fått ryggproblem av någon okänd anledning (ska träffa vetrenären ang det på Söndag) så Elizabeth var snäll och erbjöd hennes gamla hästs sadel.
 
Måste dra nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback