Sneak a peak

Just nu håller jag för fullt på med den nya serien som kanske dyker upp imorgon, därför blir det dåligare med inlägg på bloggen.
 
Är hitills nöjd med hur allting ser ut, det är dock långt från perfekt men man kan tyvärr inte alltid få som man vill, det har jag fått lära mig på den senaste tiden..
 
För att ni iallafall ska få se något av serien redan nu har jag valt att visa upp en liten sneak peak, samt infon om den nya serien.
hmm...

Britney har äntligen fått svar från Jorvik Riding Academy, hon blev antagen och får genast flytta till Jorviks stall för att tillsammans md sin häst, Queen bo där i ett helt år! 
 
Väl där får hon reda på att det stora huset hon ska bo i inte bara är hennes utan alla andra tjejer i skolan bor också där. Precis när Britney gått in i det stora huset träffar hon på en av tjejerna som påstår udda saker, så som att skolans leds av häxor.
 
 
 
 
 


Jag hjälper gärna till om du vill bara skicka ett mail på sso :)

2014-01-21 // 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback