SW upplöst

Okej jag måste säga, jag är världens sämsta klubbägare.
 
Dagen efter att jag lämnade WR startade jag Silversong Winners och skrev då inlägget där ni som ville vara med i klubben kommenterade. Att bjuda in alla har varit rent ut sagt ett helvete då vissa av er får för sig att ni kan vara respektlösa och inte svara på mejlen, säga åt mig att rida över hela Jorvik för att bjuda in mig, mm.
 
Simone Liondaughter var snäll och hjälpte mig att kontakta alla men det var ändå mycket stress. I slutet av dagen hade jag fått nog och längtade tillbaka till WR så jag kontaktade Manda (Hahah ca 5 timmar efter att vi börjat bjuda in folk xD) Och snäll som hon är så sa hon att jag är välkommen tillbaka till WR, min familj.
 
Det var länge sen jag trivdes så bra i en klubb som i WR där alla behandlas bra och ingen är utstött osv, om klubben skulle försvinna så har jag inget mer att göra på den här servern och skulle då innebära att jag byter server direkt!
 
 
Dock har jag och Panda inte lyckats vara inne samtidigt så är inte tillbaka i WR än hahaha ♥


Förstår dig när folk gör så..... Men jag kmr sakna SW:( får se om jag hittar en annan klubb.............

2014-01-07 // 20:47:12

jo hej jag gillar din blogg gete mycket! jag har 1 fråga: kan jag få bli medlem i WR??

Svar: Omfg vad är så svårt att fatta WR är nt min?
Britney Moonwood

2014-01-08 // 07:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback