Vet verkligen inte hur jag gör

Jag har ju tidigare många gånger sagt att jag inte ser meningen i att spela Starstable men sedan kort efter raderat mina inlägg om det. Men jag menar det den här gången! Är så trött på det här spelet som jag bara fått skit av!
 
2014 ska va året jag slutar med Starstable och istället lägger fokus på mitt liv! Som jag tidigare sagt tänkte jag sluta för länge sen men stannade kvar för att se Skördebygden, nu har jag ju gjort det och mår bara dåligt när jag loggar in. Jag och min bästa vän som jag känt i 8 år var nära på att sluta prata med varandra tack vare sso.
 
Vet inte helt säkert om jag ska lägga allt bakom mig än men det jag vet att jag inte kommer vara lika aktiv alls!
 
Ses


Jag förstår dig... Men det är ändå synd :o

2014-01-02 // 09:28:41

Hej jag förstår hur det känns..men jag har Svaret på vrf man ska spela starstable.
Man träffar så många människor och man börjar till och med att älska sin häst.jag kommer att sakna dig om du slutar men det bestämmer du själv....

Svar: För mig känns det som att människorna jag träffat (självklart inte alla) har förstört spelet. Har vänner som bara pratar med mig när dom bråkat med någon och jag mår jätte dåligt tack vare det. WR är den ända anledningen till att jag nt slutade för länge sen
Britney Moonwood

2014-01-02 // 11:03:10

Jag förstår dig.. Men är det själva sso fel elr bara att du har fått massa skit? Det måste ju nämligen inte vara sso fel... Sen ska jag väl inte säga för mkt eftersom att det aldrig har hänt nå "negativt" för mig i spelet.. Sso har varit (och är) ett ställe jag kan fly till om jag inte står ut i vardagen... Jag skulle aldrig kunna tänka mig att lämna sso men de e ja de... Det är ditt beslut om du vill lämna sso...

Svar: Samma här men nu har jag bestämt att jag måste sluta fly. Säger nt att det är själva sso som är felet, det är människorna.
Britney Moonwood

2014-01-02 // 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback