Water Roses - Konditions träning

Hej ♥

Bloggar från Stablebucks just nu, har precis avslutat ett träningspass med Water Roses. Då jag inte orkade ta mig till gymmet så var det perfekt att jag fick träna kondition med klubben. 
 
Vi var uppdelade i två lag, själv var jag med i pinkie laget. Arenan var också uppdelad, i 4 stationer så det blev som en staffet. Första gången vi tävlade stog jag på station 2 och då vann vi, andra gången stor jag på station 3 och då blev det lika så vi fick köra utslagstävling, alla mot alla! 
 
Det gick bra för mig i början, jag och lilz stogs om täten men jag hamnade efter och failade starkt då jag stannade upprepade gånger och sprang åt fel håll, HAHA..
 
 
Fick jätte fina bilder på när vi sprang under utslagstävlingen dock förstördes dom när jag skulle spara alla. (Fraps var inte på om ni undrar varför jag skulle spara xD)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback