YT kanal

Om ni minns så skrev jag ett inlägg på nyår om mina mål för 2014. Två av dem målen var att starta upp min Beauty Youtube kanal och får minst 3 A. Nu har jag och Pappa kommit överäns om att OM jag får 3 A, inga F och högst 2 D så kommer jag att få den senaste iMac datorn som finns då (i Juni när jag får mina betyg), den senaste/bästa kameran och tillbehör till båda. Så nu dränker jag mig själv i böcker och läxor!
 
Ang min YT kanal så håller jag på med den för fullt. Har inte lagt ut några videor än, det är mycket kvar att fixa men så att ni vet det är därför jag kommer att bli väldigt oaktiv på bloggen och på sso.


Jag undrar bara var du har köpt din makeup på SSO? Den är så fin!:)

Svar: Har haft den sen jag började spela och har aldrig bytt förutom nån gång på halloween, FUN FACT x3
Britney Moonwood

2014-01-27 // 07:24:12

Men var har du köpt den? :3

Svar: Köpt vad? .-.
Britney Moonwood

2014-01-28 // 07:35:57

Makeupen? :)

Svar: Men jag sa ju att jag haft det sen i början hur ska jag då veta vart man köper det wtf
Britney Moonwood

2014-01-29 // 07:50:34

Men om du har bytt på halloween så måste du ha köpt den igen? o.O

Svar: Ah, SGB xD
Britney Moonwood

2014-01-29 // 15:19:48

Tack, det var de jag ville veta ;3

2014-01-29 // 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback