Åsikts inlägg - "Kändisar"

Jag vet att alla mer eller mindre redan skrivit ett inlägg om detta, men ett till lär inte skada..

Nu för tiden har någon, som jag iallafall inte tycker är den skarpaste kniven i lådan kommit på att man inte är känd, utan "igenkänd" på starstable. Jag håller inte med. Om vi säger att Kerstin har 100 vänner på Starstable, då kommer hon bli igenkänd av 100 personer när dom ser henne, men om vi säger att 100 personer läser Kerstins blogg och gillar det hon skriver och gör så är hon då mer eller mindre känd.
 
Jag ska försöka utveckla det lite mer.. Ingen på Starstable har fans för att den spelar själva spelet. Det är oftast för att personen har en blogg, en Youtube kanal med populära videor och serier eller redigerar väldigt fint och är känd för det.
 
Själv tror jag att ordet "igenkänd" kom från en väldigt okänd person. Och jag hoppas att ni förstår och respekterar att det här bara var min åsikt och alltså inte fakta och inget att ta personligt! 
 
 
 
 


Det finns inga kändisar på sso, det är bara någon som har hittat på det.

Svar: Vadå hittat på? Om över 100 pers kommer på din Fan meeting är det väll klart som fan att man är känd. WAKE UP och sluta va så jävla jealous
Britney Moonwood

2014-03-27 // 17:35:21

Tycker det även är respektlöst att vissa vill skaffa status och säger saker som "Åh jag är typ kändis nu" Jag skulle själv inte kalla mig känd eller igenkänd fast jaa..ganska igenkänd men ändå jag gillar mer uttrycket "Igenkänd" än "känd"! tycker helt klart som dig <3

2014-03-27 // 18:18:07

Fast ändå ofc man är känd om man har över 100 läsare varje dag och får många + i kanten för sina redigeringar!

Svar: Grejen är den också, no offence till alla andra nu men alla jag iaf hört säga att man inte kan vara känd på sso har själva haft runt 5 läsare på sina bloggar :/
Britney Moonwood

2014-03-27 // 18:20:20

HEHEHEHEHEEHE... ehum xD
de var typ jag som började med "igenkänd" för jag gillar inte att bli kallad för ordet "kändis" xD............

Svar: Syftade på en viss person när jag skrev det och visste inte att det var du. Hahaha xD
Britney Moonwood

2014-04-02 // 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback