Brit dissar

Det här med att Dissa och Hissa har ju inte riktigt funkat så nu kör vi "Brit dissar" varje vecka då jag ofta har starka osikter om saker jag hatar. :) 
 
Hoes aka folk som iggar i klubbchatt eller annan chatt: 
Haha nämen har redan fått höra att jag borde sluta svära på bloggen men men.. Vi alla har någon gång känt oss iggade i klubb chatt eller i andra sammanhang men det värsta är när det ser ut som att folk iggar med avsikt. Så som, jag loggar in, skriver Hej i chatten och två svarar, en minut senare loggar en annan tjej in och då vaknar alla till liv "ÅH ELLA" "HEJ ELLA" "ELLSTAH". Ingen heter Ella men jag ska som sagt nt hänga ut folk och blablabla.. ;_; 
 
 
Starstables senaste kläder och smink mm: 
Wtf, like wtf?! Hatar verkligen alla kläder som lagts till i spelet. Syftar då på "emo/punk" kläderna, sminket och håren men även det där cupcake setet, vad fan var det där?! Visst det finns säkert folk som älskar kläderna och det men jag är inte en av dom tyvärr. Dock måste jag säga att det är jätte bra att man kan ha olika stilar i spelet vilket man inte kan överallt. 
 
 
 
Det var allt jag hade att dissa för denna vecka, hihi :D 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback