Flyttat

Nu är jag tillbaka i Vingården! 
 
Efter att min tanten som tidigare bodde i den lilla huset jag köpte i Firgrove ljugit för mig och inte berättat att det finns sprickor i taket så blev jag riktigt arg och hotade med att stämma henne, dock gick hon med på att köpa tillbaka huset, 80% billigare men det var lika bra det.. 
 
Nu har jag flyttat in i Godset i Vingården, vilket Baronessan blev riktigt glad över! Hon ville aldrig att jag skulle flytta till Skördebygden förra året och gjorde allt för att stoppa det men ni vet ju hur det slutade. 
 
 
Äntligen har jag tillgång till Ridhus, paddock, bra rid&hopp vägar, galoppbana och mycket mer! Känns som att Vingården har allt, till och med en resturang på godsets tak nu! 


Du beskrev just anledningarna till varför jag flyttade dit!

2014-06-10 // 14:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback