Förstörd uteritt med Gill...

Godmorgon! 

Imorse kom jag och Gill på att det var evigheter sen vi var på en uteritt tillsammans så vi sadlade på våra ponnyer, Wilde & Baby och red ut till Valedale. 
 
Först tänkte vi rida genom Hollow woods dit men valde att åka upp till Mario och rida ner därifrån. Väl i Valedale åt vi varsin bulle och red sedan vidare upp till Mill Hill of Will där, vi träffade på en av de äckligaste människorna jag någonsin mött. 
 
 
Denna person, Ashley om det var så hon hette? Börja säga att våra ponnyer är fula och massa annat jag helst inte vill säga här. Long story short, hon hämta sin kompis som trodde att det var vi som hade attackerat Ashley och det blev kaos. En taskigare person har jag aldrig träffat ärligt talat. Hon kallade mig, gill, juli, allpuff OCH hennes egen komps för en hora och massa annat. 
 
 
Hur gammal kan hon ha varit? 11? 12? Hur kan en liten tjej äns kunna sånna ord?! Man beter sig inte så mot folk, speciellt sånna som inte gjort en något fel! Och den ända anledningen till att jag bloggar om det här tråkiga som hände är för att jag är trött på att få allting att se så perfekt ut i bloggen. Istället för att ljuga och säga att vi hade en rolig uteritt så berättar jag istället exakt vad som hände. 
 
Tack till Juli och Alicia iallafall som hjälpte till! :) 
 


Always help nice people ♥♥ :*

//Julle-Julie-Juli-Jullan-Ettan-Bullen

2014-03-16 // 11:52:41

Herreguud vad dumt, med du Britt. Man ser vad de har för efternamn :(

2014-03-16 // 15:47:09

vad dumt hur kan dom säga så till dig britt!

2014-03-18 // 07:18:54

Ett tips är att du nästa gång anmäler namnen till Support och sedan ignorerar dem - det är inte alltid så bra att hänga ut folk på det här sättet :)

Svar: Har ju censur på deras namn så hur kan det va uthängning?
Britney Moonwood

2014-03-18 // 17:35:11

Haters gonna hate.

Svar: Yup
Britney Moonwood

2014-03-20 // 17:35:53

Små ungar kan fler ord än vad vi tror, min brorsa e 9 o han kan fler ord än va ja kunde i sjuan...

Svar: Helt sjukt är det :O
Britney Moonwood

2014-03-23 // 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback