Frukost

Godmorgon!
 
Har löst problemet med Baby för tillfället så det är ur världen, för tillfället som sagt.. Idag gar jag ganska mycket att göra. Bland annat så har jag märkt att det är massa hål i taket på mitt hus, samt masa andra fel så jag ska prata med kvinnan jag köpte huset av för jag tänker verkligen inte bo kvar där!
 
 
 


Ååå vad bra att du har löst detdära med baby men får du ha kvar hon? :( Jag har själv också en ponny som min kompis Regina Rainlee hittat och den har jag nu den heter Roseborn och är Färg: Appalosa. Hoppas du kollar in min och mina kompisars blogg kaninklubben men vi har nästan inga inlägg men du kan kolla! Klicka på mitt namn så kommer du till www.kaninklubben123.bloggo.nu :) <3 xoxo

2014-03-02 // 13:41:56

Your so pretty, I love your blog so much, It's awesome!

2014-03-12 // 04:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback