Grillning med Elin

Hej! 
Jag tror att ni missförstod det senaste inlägget, jag menade att jag bloggen stannar, alltså att jag fortsätter blogga. 
 
Imorse stötte jag på min vän Elin Moonwood som jag inte träffat på ett bra tag, så vi bestämde oss för att rida och grilla utanför grinden till Södra Skördebygden! Fire reds för första gången sen han kommit hem från sin semester med flocken. Han var jätte pigg och höll nästan på att kasta av mig när vi red genom Gröndal för att komma till Världshuset, men allt gick bra annars! 
 
Vi pratade om våra fina efternamn och hur kul det vore om alla moonwoods kunde träffas någon gång, hah! Efter grillningen så gick vi ner till vattnet och fortsatt prata om allt möjligt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback