Harold..

Fick ju reda på att det var Harold, mannen som byggde staketet mellan södra & norra skördebygden är Baby's "riktiga" ägare. Och efter allt han gjort (läs gamla inlägg under katogerin BabyPrince) så bestämde jag mig för att ta med Baby till hans gård..
 
 
När vi kom fram så såg vi inte en ända människa förutom en butiks ägare, jag frågade om han vet vart Harolds hus är och han berättade vart, "Varför vill du veta vart Harold bor? Han är inte precis populär här.." sa han och då fick jag förklara hur det ligger till sen fortsätta till Harold.
Väl vid hans hus så gick jag av Baby och knackade på, efter att ha väntat utanför hans dörr i 15 minuter så insåg jag att han antingen inte är hemma eller att han undviker mig så jag red hemåt..
 
Så nyss när jag kollade min brevlåda såg jag att jag hade fått ett brev av honom:
 
"Om du tror att du kommer få behålla min ponny Shimmer så har du fel. Jag har skickat in en anmälan och jag tror att polisen är påväg till ditt stall för att hämta tillbaka honom redan nu."
 
Vad ska jag ta mig till?!


Ta det lugnt.Om han är kvar imorrn så hjälper jag dig imorrn.Just nu e jag iväg.Bara göm honom och var lugn.

2014-03-01 // 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback