Hoppnings tävlingen och slutet av lägret!

Hej! 

Nu har jag precis kommit hem till Vingården efter lägret hela den här veckan, och även fast jag haft jätte kul med Poker och mina vänner så har jag längtat hem! 
 
Redan när jag vaknade så var alla i full gång med att förbereda sig och sina hästar till hoppningen senare på eftermiddan. När jag gick till ute-stallet runt klockan åtta så stod Poker fortfarande och sov, haha! Försökte att inte stressa lika mycket som alla andra för både min och Pokers skull. 
När han hade vaknat till så fick han sin hö & kraftfoder sen gick vi ut och värmde upp lite innan vi återigen, lastade transporterna och åkte iväg till ridhuset. Den här gången hade vi med oss våran bagage. Vi sa hejdå till alla lärarna på lägret och åkte iväg.
 
 
Jag var väldigt osäker när vi kom till ridhuset och jag kollade på när dem andra hoppade, alla hade blivit jätte duktiga! Jag och Poker var ekipage 8 och alltså näst sist. Poker var fantastisk när vi hoppade! Han hoppade alla hinder och rev inte en ända gång, long story short.. Vi vann hela tävlingen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback