Ponny aktivitet

Godmorgon ♥

Som jag sa så har jag löst problemet med Harold och kommer berätta om det senare så för att få tankarna på annat gick jag & Baby på Cassandra Southland från Shady Pearls ponny aktivitet! (Som jag kom tillbaka till för er som inte förstått det cx)
 
Aktivitetens "Tema" var våren så vi möttes vid Stein, red ner till Paddock ön där vi hade picknick bakom ett hus där. När vi ätit klart så hoppade vi på ponnyerna och red vidare till Circusen och den Övergivna bondgården där vi lekte olika lekar, det var jättekul! ^^
 


Britney någon fejkar dig på starstablesigge.bloggo.nu och skriver taskiga saker i kommentaren!

Svar: Tack för att du sa till!
Britney Moonwood

2014-03-08 // 22:10:00

Hej söta Britney varför bryr du dig om kommentarerna? Jagj undrar bara jag gillar dig fortfarande och så men jag menar nu har hon slutat och så men bär kan du lägga upp mera in lägg? Jag blir sjukt gladc om du svarar 🌹

Svar: Hej Holly Nej du har inte slutat, du skrev hatkommentarer under mitt namn på Signes blogg. Jag har fått nog av dig och skiter i hur du har det irl, om du gör det en gång till kan jag lova dig att jag inte har något emot att hänga ut folk.
Britney Moonwood

2014-03-10 // 20:49:46

Okej B jag kommer aldrig göra om det nu love jag det heders ord JG GÖR DET ALDRIG IGEN JAG SVÄR på mitt liv och hur ska jag göra för att säga förlåt? Jag skäms som en bortsprungen gris :c jag vill aldrig göra om det och du om jag gör det igen ver jag inte vad jag slutar for Ever nu jag ska aldrig gå in på din blogg eller ngn annans blogg utan att skriva bara mitt namn jag kommer inte göra det mer! Jag MÅSTE skärpa till mig jag mår dåligt ny och jag kommer aldrig göra om detta igen lovar du att aldrig hänga ut mig eller vad det nu heter så Lovar jag även vad du säger att aldrig skriva ditt eller ngn annans namn på en blogg!

Svar: Bäst för dig att det du säger stämmer, annars lovar jag att du kommer på dig ett fucking helvete. Kalla mig inte B btw.
Britney Moonwood

2014-03-11 // 15:02:48

Jag lovar dig och om du ser ditt namn på en annans blogg så har jag gjort det förr jg lovar att jag aldrig mer ska göra detta för jag mår inte bra nu OCH jag lovar dig och förlåt för att jag sa B

2014-03-11 // 17:57:58

Jag kommer ALDRIG att skriva ditt namn på andras bloggar! Heders Lovar du jag ska aldrig driva eller hålla på med detta igen jag Ber om förlåtelse eller ja du behöver inte det var ju mitt fel JAG ÖNSKAR ATT JAG INTE GJORT DETTA! :( Jag gör aldrig om det!

Svar: Bra men en ursäkt räcker inte, du ska kommentera på ALLA bloggar där du kommenterat under mitt namn och säga att det var du.
Britney Moonwood

2014-03-11 // 19:47:04

Okej jag lovar

Svar: Komihåg, ALLA bloggar du har låtsats vara jag på. Och jag kommer kolla så att du har gjort det
Britney Moonwood

2014-03-12 // 10:39:08

Jaja, jag ska det ska komma ihåg det men om det är ngt jag glömt så säg till mig så skriver jag där med att det var jag

2014-03-12 // 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback