Sen lunch

Just nu håller männen från flyttfirman på att ta in alla mina saker i godset medan jag för första gången äter på Karl's nya resturang och jag måste säga att maten va jätte god! 
 
Senare idag ska jag åka med transports och hämta upp Fire från herdarna. Han har ju bott med en flock hästar sen han var med om en olycka med hans gamla ridskötare och skadade ryggen allvarligt. Nu mår han mycket bättre men är inte helt återställd. 
 
 
Nu ska jag äta klart och sedan gå ner till stallet, har mycket att fixa med boxarna och sedan säga till alla att jag är tillbaka. Ciao ^^ 


Haha gud det känns som att du bloggar om ett riktigt liv, jag blir helt förvirrad! Well done tjejen! :D

Svar: Tack :D
Britney Moonwood

2014-03-24 // 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback