Slutar blogga

Bye. 
 
Orkar inte ha en blogg där jag inte äns får skriva vad jag vill utan att folk ska komma och säga åt mig? Vem fan tror ni att ni är? Och btw så tänker jag skaffa en irl blogg och sluta blogga om ett spel like wtf? 
 
 


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ D: vad ska den heta då....

Svar: Kmr verkligen nt säga det tyvärr med tanke på alla äckliga personer som ska bry sig om vad jag skriver.
Britney Moonwood

2014-03-19 // 08:11:14

Nejj!! Jag vet att du inte orkar och så men det förstår jag ;/ Kom ihåg att du fortfarande är skit bra bloggare och du kommer ALLTID vara min idol <3😉☺️❤️❤️💙
Tack för att du har gjort allt på bloggen :)
Love you :)

Svar: Det är nt det att jag nt orkar men är så jävla trött på folk som inte kan sköta sitt.
Britney Moonwood

2014-03-19 // 13:15:45

Neej! Sluta inte! Kommer sakna att läsa din blogg så mycket!

2014-03-19 // 16:48:24

QnQ BRIIIIIT, NOOOO QnQ *HUGGIE HUGGIE HUGGIE* DEN ÄR SÅ BRAAAA SLUTA INTEEE ;_____;

2014-03-19 // 16:57:47

jag lovar jag vill inte säga det jag kan inte ens säga det till dig du e en underbar tjej :( som e gete snäll och bryr dej om andra

2014-03-20 // 07:34:03

Jag vill inte att du ska sluta blogga men om du vill det så är det dit val.du är på min vän lista vill du hitta på något någon dag kanske

2014-03-20 // 16:37:18

Förstår att du inte orkar, men om man har starka åsikter får man faktiskt vara beredd på motgångar och personer med minst lika starka åsikter. Menar verkligen inget illa, det hoppas jag att du förstår.

Svar: Hej Zoe Nej jag förstår det, grejen är den att jag ALLTID haft folk som säger åt mig vad jag får och inte skriva på min blogg och det är därför det blir min "weakness" så när folk säger att jag inte borde "hänga ut folk", vilket jag inte gör så tar jag otroligt illa upp
Britney Moonwood

2014-03-21 // 19:23:28

Om du vill sluta blogga gör det men gör det inte för någon annan för då har de ju vunnit. Man ska inte bry sig om folk som inte bryr sig om dig. Skulle jag få massa hat så skulle jag ändå forsätta det är trotts allt inte de som betämmer vad du ska skriva om. Så klart man blir sårad men man ska inte lägga tid på folk som spenderar sin tid med att trycka ner annat de är inte värda uppmärksamheten.

2014-03-26 // 10:44:18

Jag insåg nu att detta inlägg är ganska gammalt ...akward hehe

2014-03-26 // 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback