Tror ni jag driver?

Tror ni ärligt talat att jag driver när jag säger att jag kommer att anmäla er om ni låtsas vara jag på någons blogg? Det gör jag inte, det där kallas identitets stöld och jag orkar inte med små 10 åringar som låtsas vara jag på folks bloggar, det ända jag kan göra är att sluta kommentera bloggar på andra bloggportaler än blogg.se då jag kan skicka signerat där. 
 
Jag har fått nog, och jag varnade personen som gjorde detta mer än en gång. Jag skiter i hur man har det irl, skaffa hjälp om du har det så svårt och sluta låtsas vara jag. 


:o Det är barnsligt att vara ngn annan -.-

2014-03-11 // 15:56:26

:o Det är barnsligt att vara ngn annan -.-

2014-03-11 // 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback