Akut klubbmöte!

Hej! 
 
Satt i café pinta och drack kaffe när jag fick ett mess av Cassi som inte skulle hinna i tid till klubbmötet pga att hennes färja var försenad så jag fick hoppa på Poker och rida till slottet i full galopp för att hålla i mötet. 
 
Allting gick jätte bra, vilket det mesta i Silver Aces gör. Medlemarna var väldigt förstående och verkade inte störa sig så mycket på att jag inte är världens bästa på att hålla i möten själv men som sagt så gick det förvånandsvärt bra! 
 
 
Klubben kommer förmodligen vara full inom en vecka så om du vill gå med så får du skynda dig på med att skicka ett mejl! Nästa månad kommer vi att börja med klubbmästarskap, temaveckor etc, vilket kommer bli jätte kul! 


Du räddade mitt liv babe <3

Svar: Ja :-)
Britney Moonwood

2014-05-18 // 21:12:55

Hej jag skulle vilja vara med snälla

Svar: Klubben är full men du kan ställa dig i kö
Britney Moonwood

2014-05-23 // 05:49:20

Hej! Ibland så har du lösenord skyddat dig blogg. Vrf?

Svar: Hej Abbie Jo jag tänkte faktist radera moonwood.blogg.se men efter att mina vänner sa åt mig att låta bli så jag lösenordsskyddade bara. Men nu är bloggen tillbaka!
Britney Moonwood

2014-05-31 // 16:47:20

jag vill gärna gå med i din klubb!

2014-05-31 // 17:17:31

Jag loggade precis ut:__: Snälla får jag gå med?

Svar: Klubben har varit upplöst i ca 4 veckor
Britney Moonwood

2014-07-09 // 10:14:29

Hej klubben låter som en mysig klubb men jag vet inte om jag vill gå med...

Svar: Sassy much? För det första är klubben upplöst sen fleeera veckor tillbaka, dessutom var det svårt att äns få gå med då vi va riktigt petiga med vilka vi släpper in i klubben så vi inte har medlemmar som kommenterar onödiga kommentarer på våra bloggar.
Britney Moonwood

2014-07-20 // 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback