Silver Aces

Efter att min underbara vän Cassandra Southland erbjöd mig en plats i hennes och Tilde Darkforest klubb, Silver Aces har jag fått min blogg och spel lust tillbaka! 

Trots att klubben bara startades för några veckor så är det många aktiva medlemmar som jag verkligen trivits med, och snälla som Cassi & Gurkan är så fick jag joina dem on top och bli den 3:e klubbledaren i klubben, vilket är en stor ära måste jag säga. Kan inget annat säga än att jag tycker att ni ska ta och skicka iväg ett mejl till Cassandra Southland om ni vill vara del av våran familj!
 
 
Bild jag tog medan vi väntade på alla medlemmar påväg till dagens aktivitet! 

Vill tillägga att jag verkligen saknat att vara med i en klubb som Silver Aces där alla blir väl mottagna av både medlemmarna och ägarna som lägger tid på varje person som går med. Den här klubben är verkligen vad jag behövde och vill passa på att tacka Cassi, och även Gurkan ännu en gång! ♥
 
 
Och när det gäller bloggens dåliga uppdatering så kommer det förhoppningsvis bli bättre snart.


Asså gumman du är ju för go <3

Älskar dig babe, nu kommer klubben gå galant :*

2014-05-13 // 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback