Svar på frågestunden!

Ida Silverrock: 
Hur ser ditt original smink ut?: Jag har mitt orignal smink nu 
Vilket redigering program använder du?: GIMP & Picmonkey 
Har du en YT kanal? Ja, BritneyMoonwood 
 
Evelyn Pinewater:
Vad tycker du om kakor?: Ja kakor är trevliga 
Har du någon favvohäst bland dina hästar på SSO?: Ja, Middy helt klart!
Vad är det bästa med SSO?: Vännerna
Vilka är dina bästa kompisar på SSO?: Alicia Starnight & Gillian Bluestar 
 
Claudia Dolphinheart: 
Vilken häst i SSO skulle du aldrig kunna köpa?: Den ljusbrun/glansiga i FP
Vad tycker du om min blogg?: Fin!
Vilken är din favvodel i SSO?: Menar du typ område då? Skördebygden isåfall
Har du någonsin blivit dåligt behandlad i SSO?: Gud ja
 
Nellie Northside: 
KOMMER DU IHÅG MIG? ORANGET HÅR?: OFC HEJ NORTHON *vinkar* 
 
Alicia Starnight: 
Vad kommer du göra när du våldgästar vår klassutflykt :(: Kommer gå fram till dig framför hela din klass och bah "OMG ALICIA STARNIGHT JAG ÄR DITT STÖRSTA FÄN FRÅN STARSTABLE ONLINE" 
 
Kate Lightgirl: 
1. Av alla dina hästar, ponnys och resten, vilken är din favorit?: Middy
2. Har du någon drömhäst som du ännu inte har? Den bruna araben i Valedale
3. Finns det någon häst du ALDRIG skulle vilja köpa? Svar finns ovan ;)
4. När började du spela SSO? December 2011
5. Är SSO det absoluta favorit spelet för dig eller gillar du något annat spel mer? SSO är favvon! 
6. Har du en egen häst IRL? Nej
7. Är du nöjd med din starthäst? Aa verkligen då Fire's färg inte går att köpa
8. Vilken hårfärg hade du på ditt hår när du skapade din karaktär? Blond
 
Ida Applelee: 
Är din vänn lista full+är jag med på den: Nej det är den inte, vettefan om du är med på den? 
 
Holly Darkgren: 
Vilken häst vill du ska komma i en onsdags uppdatering?: Vet inte
Hur många boxar skulle du behöva i ditt hemstall?
10 
Om du skulle fått någon av dom 4 soulriders hästarna, vem skulle det vara då?
Concorde helt klart!
Vilket hästköp är du mest nöjd med?
Middy och Poker
Gillar du huvuduppdragen?
Ja
I vilket hemstall bor du i just nu?
Fort Pinta med den där okända Alicia Starnight..

Tyra Flowerheart: 
Hur lägger man på bild i bakgrunden här på blogg.se? På min dator står det bara Att JAG kan ha färg... NEED HELP ;__;: Det här är en frågestund inte 118-800...  
Skulle du kommentera på min blogg? ;)
Kanske det kanske 
 
Alicia Pandapaw: 
Om du måste köpa ett djur och du fick bara välja mellan en tjok stor ko som lät som en apa hela tiden eller en liten gris som pep jätte hökt som aldrig slutade? :)hahah :P: En liten gris som pep jätte högt HIH 
 
Mandi Pandi Äppelpaj: 
1.Minns du mig, Mandy Applepie?: Ja! Du kom fram och hälsade på Vingården
2.Kan du göra del 2 i serien du gjort?
Ja jag håller på med del 2
3.Ponny/Jorviks varmblod?
Pownieee
4.Lösgodis/påsgodis:
Påsgodis
5.Please, kan du läsa min blogg? Kanske lämna en kommentar?
Maybee 
 
____________________________________________________________________________________________
 
Riktigt gammal akriv bild med mig och min Pepper, saknar honom! 


På vingården? Näe, i JS hälsade jag jue :3

Svar: Jahapp då kommer jag inte ihåg dig
Britney Moonwood

2014-05-05 // 17:35:52

På vingården? Näe, i JS hälsade jag jue :3

2014-05-05 // 17:35:54

Oj, skulle bara skria det EN gång ;3

2014-05-05 // 17:36:18

Bilden kan inte varit sååååå gammal xD Du e jue i SB

Svar: Oktober förra året är länge sen
Britney Moonwood

2014-05-06 // 07:04:05

Men Brit. Hoho? Minns du inte mig??
Jag kom i JS och sa: OMG Britney Moonwood! OMG! OMG!
Så frågade jag om vi kunde bli vänner på sso då sa du:
"Tyvärr, jag är bara vänner med dom jag känner"

MINNS DU NU?

Svar: Ja nu minns jag :D
Britney Moonwood

2014-05-15 // 09:53:27

Yey xDD

2014-05-16 // 13:56:05

Yey xDD

2014-05-16 // 13:56:06

Iiiik! Skulle ba skriva EN gång D:<

2014-05-16 // 13:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback