Tillbaka i Skördebygden

Som ni förmodligen vet så är Vingården/Hästsport centret mitt favoritstall i Jorvik och också där jag tillbringar mest tid då allting finns där, paddock, ridhus, hopp&rid vägar, strand, resturang, trägård. Men jag har även många många anledningar till att flytta tillbaka till Skördebygden, en av de största anledningarna är Middy. Innan jag köpte henne bodde hon i Saudiarabien på ett stort Arabhäst stuteri. Long story short, stuteriets chefs-tränare ska nämligen komma till Jorviks stall och stanna där i några månader och hon har gått med på att hjälpa mig träna Middy vilket jag inte kan tacka nej till då vi inte kommer någonstans just nu. 
 
Fire, Poker, Pandora & Baby kommer att bo kvar på Vingården och jag kommer bo halva tiden i Skördebygden och halva tiden i Vingården. 
 
 Fick skjuts till Jarlahem av min chef Mrs Drake som inte ville vara med på bild, haha! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback