Platsen där jag hittade Baby

Det känns som att jag haft Baby jätte länge men sanningen är att jag hittade honom ensam, sjuk och rädd i den bedrövade Dews farm sommaren 2013 när jag var på semester i Skördebygden. Ni kan läsa inlägget om det HÄR.
 
Jag vet fortfarande inte varför stallet är övergivet och vem Baby egentligen tillhör men jag vill inte ta reda på det sist nämna, någonsin! Ända kände jag mig tvungen att rida till farmen och kolla om någon var där nu. Att ta sig dit gick bra men när vi väl var där vägrade Baby ta ett ända steg framåt, någonting hemskt måste ha hänt. Stallet var i alla fall lika övergivet som det var sist jag såg det.
 
 
 


Hej åh vad läskigt hahaha;-)

2013-10-30 // 15:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback